Kelmės Jono Graičiūno gimnazijos mokytojų komanda, kartu su kolegomis iš Šaukėnų Vlado Pūtvio-Putvinskio, Tytuvėnų gimnazijų ir „Kražantės“ progimnazijos įgyvendindama TŪM II programos 36 veiklą, vasario 18 d. išvyko į Estijoje, Tartu mieste, organizuotą trijų dienų stažuotę ,,STEAM ugdymas. Kas, kaip ir kodėl?”. Mokytojai lankėsi keliose mokyklose, mokslo centre AHHAA, Estijos nacionaliniame muziejuje, Tartu Universiteto istorijos muziejuje – jame susipažinta su Estijos švietimo istorija nuo XVII a. iki šių dienų.
Miina Harma gimnazijoje Kelmės rajono mokytojams buvo pristatyta Estijos švietimo sistema, mokymosi ir ugdymo proceso organizavimas integruojant STEAM disciplinas. Privačioje Tartu mokykloje mokytojų laukė pažintis su šios mokyklos edukacinėmis erdvėmis, infrastruktūra, įranga, ugdymo priemonėmis, aptartos jų panaudojimo galimybės.
Didelį įspūdį mokytojams padarė AHHAA mokslo centras, jame organizuojamos edukacinės veiklos, kurias pristatė centro darbuotojai. Edukacijų metu įdomiai ir patraukliai supažindinama su fizikos dėsniais, chemijos įdomybėmis, mokslo objektais ir kt. Čia galima eksperimentuoti, išbandyti prietaisus, plačiau sužinoti apie įvairias medžiagas, su jomis dirbti.
Iš stažuotės gimnazijos mokytojai grįžo kupini idėjų, įspūdžiai, gerosios patirties pavyzdžiai neabejotinai įkvėpė juos diegti savo darbe kolegų iš Estijos praktiką, kad STEAM ugdymas gimnazijoje būtų sėkmingai plėtojamas.
Romutė Kurmienė,
matematikos mokytoja metodininkė